Står du i den situation, at du skal have ryddet boet efter en afdød, ryddet i forbindelse med flytning til mindre bolig eller andet, kan oberkorn være en mulighed - også hvis der er tale om enkelte effekter.
Hvordan
Du tager kontakt til oberkorn, så vi kan aftale et tidspunkt, hvor vi i fællesskab kan besigtige boet. Et grundigt syn på effekterne i boet er udgangspunktet for at kunne give det bedst mulige tilbud, da værdien af boets effekter har betydning for hvad vi kan betale eller om du skal betale for rydningen. Efter besigtigelse modtager du et skriftligt og uforpligtende tilbud på rydningen. Hvis du tager imod tilbuddet, udarbejdes og underskrives en deltaljeret kontrakt med det aftalte. Hvis gardiner, tæpper og lignende ønskes fjernet indgår det typisk i kontrakten, ligesom kælder, loft, skure og garage selvfølgelig også bliver ryddet.
Rydningen vil derefter påbegyndes og er selvfølgelig altid færdig til aftalt tid - også selv om det haster med at få tømt. Boet efterlades fejet/støvsuget.
Afregning
Tidspunktet for afregning afhænger af om du skal betale for opgaven eller om oberkorn betaler for opkøb.
Hvis der er tale om, at boets effekter har en værdi der medfører at vi betaler for boet, afregnes ved underskrivelse af kontrakten. Hvis du skal betale for rydningen sender oberkorn en faktura efter afslutning af rydningsopgaven.
oberkorn er hjemmehørende i Næstved og dækker hele Sjælland og Lolland/Falster
Har du yderligere spørgsmål, så tøv ikke med kontakt enten via kontaktsiden her eller direkte på mail@oberkorn.dk